http://clashroyalearena.com/wp-content/uploads/2016/06/free-legendary-clash-royale.jpg

در این مطلب قصد داریم به انتشار ترفندهایی بپردازیم که کم و بیش از افراد مختلفی شنیده می شود و بسیاری معتقدند این ترفندها برایشان جواب خوبی داده و موفق به دریافت اکثریت کارت های لجندری موجود در بازی کلش رویال شده اند. گرفتن لجندری کارت کلش رویال دغدغه ایست که بسیاری از رویال بازان کم و بیش درگیر آن بوده و به دنبال راهی به جز شانس برای دریافت آن هستند.

ترفند اول: 

همه صندوق ها باز شده باشن
۲۴ ساعت قبلشم همه ستاره های صندوق تاج تکمیل شده باشه
(یعنی نه صندوقی برای باز کردن داریم نه صندوق تاج هنوز در دسترسه)
هر وقت شرایط فوق مهیا بود اتک میزنیم.
نباید تا تکمیل شدن ۱۰ ستاره صندوق تاج شکست بخوریم.حداکثر دو مساوی اشکالی نداره.
(یعنی اتک بدون شکست)
ولی اول باید ۴ صندوق ردیف پایین از پیروزی به دست بیاد .
بعد از اون چهار صندوق .صندوق تاج کامل شه.
با کامل شدن صندوق تاج اخرین کارت دریافتی از صندوق .کارت لبخندری خواهد بود.

ترفند دوم:

برای  دوستانی که زیاد ت  آرنا ۹ نبودن، با ورد به آرنا ۹ (کاپ بالای ۳۰۰۰).و تکمیل چهار صندوق ردیف پایین دیگه اتک نمیزنیم.
همه صندوق ها رو در مدت یه روز باز میکنیم.
بعد شروع به اتک زدن میکنیم .نباید شکست بخوریم .با پیروزی در بازی صندوق لبخندری جایزه میده

ترفند سوم:

با حداقل یک بار خرید از فروشگاه(Shop)بازی از نظر بسیاری شانس دریافت لجندری کارت از صندوق های بازی افزایش می یابد.

ترفند چهارم:

فقط کافیست که زبان بازی را به چینی , ژاپنی تغییر دهید، صندوق هایی که با زبان غیر از انگلیسی در اتک بهتون میده با ارزش هستند و یا اینکه ترکیب کارت های داخلشون با ارزشته!
یکی از دوستان تعریف میکرد که “تمام محل صندوق هام خالی بود ۲ تا اتک با زبان انگلیسی زدم هر دو را صندوق نقره داد!”
۱ اتک با زبان اسپانیای زده صندوق طلا داده
۱ اتک هم با زبان چینی زده که جیانت چست داده

ترفند پنجم:

دوستی فرمودن که چنانچه جایگاه صندوقاتون کامل خالی هست اتک بزنید صندوقایی که بهتون داده میشه کارتای با ارزش تری چ بسا لجندری توش داره

ترفند ششم:

یکی دیگ از ترفندای پیشنهادی این بوده که صندوقای بزرگ همچون جاینت جست یا مجیکال چست رو با جم باز کنید احتمال دریافت لجندری کارت از توشون بالا میره

ترفند هفتم:

این ترفند عجیب هم توسط یکی از دوستان ارسال شده که خیلی هم دقیق جزئیات لازم جهت گرفتن لجندری کارت ذکر شده!

ابتدا شما باید در بازی خود ۱ صندوق گلدن چست و ۱ صندوق سیلور چست داشته باشید، بعد بروید اتک و حریف خود را ۳٫۰ شکست دهید و بعد از آن بازم به بتل رفته وحریف خود را ۲٫۱ شکست دهید و درآخر بازی به شما مجیکال چست میدهد
و باید ابتدا بزنید سیلور چست شما باز شود (کانال لجندری بگیر)و پس از آن گلدن چست وزمانی که باز کردید مجیکال چست را بزنید برای شما باز شود
و زمانی که ۵ تا جم میخواهد تا مجیکال چست شما باز شود به آن جم دهید و باز کنید و دراخر میبینید بازی به شما کارت لجندری(لاوا) داده است
این روش کاملا تست شده می باشد و ۹۰%افراد از این روش کارت لجندری (لاوا)رو دریافت کرده اند

ترفند هشتم:

ترفند هشتم کمی طولانی و مفصل می باشد و از این رو در پایان آن را قرار داده ایم:

توجه: این روش کاملا باید به دقت و کاملا دقیق طبق توضیحات انجام بشه. اگر جایی رو اشتباه کنید کل سیستم بهم میخوره و کارت لجندری رایگان شما آزاد نخواهد شد.

روش گرفتن کارت لجندری رایگان در بازی کلش رویال

مرحله ۱: انقدر بازی کنید تا چست مجیکال Magical Chest دریافت کنید.

مرحله ۲: همه صندوق هایی که دارید رو بجز مجیکال چست باز کنید تا توی بازیتون هیچ صندوق دیگه ای بجز مجیکال چست باقی نمونه. بعد مجیکال چست رو باز کنید و به هیچ وجه از جم برای باز کردن صندوق استفاده نکنید.

مرحله ۳: بعد از باز شدن مجیکال چست هیچ صندوق دیگه ای باز نکنید و پشت سر هم ۱۱ تا سیلور چست Silver Chest باز کنید. دقت کنید که در طی این مدت هیچ صندوق دیگه ای اعم از Free CHest , Crown Chest , Gold Chest یا حتی Super Magical Chest نباید باز بشه.

توجه: این قسمت به شانس شما بستگی داره. دقت کنید که توی بازی کلش رویال یک چرخه صندوق وجود داره که بازی طبق اون به ترتیب به شما صندوق میده. این چرخه شامل ۲۴۰ تا صندوق هست که ۴ تای اونها مجیکال چست هستند. از این ۴ مجیکال چست فقط دو تای اونها هستند که بعد از دریافتشون شما می تونید ۱۱ تا سیلور چست باز کنید. ولی دوتای دیگه به شما این اجازه رو نمیده و وقتی مثلا به صندوق ۷-۸ میرسید، تمام فضای شما با صندوق های طلایی پر میشه. پس اگر این اتفاق افتاد شما نمی تونید کارت لجندری رایگان رو دریافت کنید و باید تا صندوق مجیکال بعدی صبر کنید. برای دیدن چرخه کامل میتونید به این لینک برید.

مرحله ۴: بعد از ۱۱ سیلور چست نوبت به باز کردن ۲ عدد صندوق طلایی Gold Chest میرسه.

مرحله ۵: ۲۴ ساعت صبر کنید. این بخش خیلی مهمه. هیچ مبارزه ای نکنید و هیچ صندوقی باز نکنید. اصلا بهتره ۲۴ ساعت وارد بازی هم نشید.

مرحله ۶: دو صندوق رایگان Free Chest باز کنید ، این مرحله به دلیل ذخیره شدن چست های رایگان توی این مدت ، فقط ۱۰ ثانیه زمان میبره.

مرحله ۷: یک صندوق نقره ای یا همان سیلور چست Silver Chest باز کنید.

مرحله ۸: این مرحله آخر هست. یک صندوق رایگان Free Chest باز کنید. این صندوق باید حاوی یک کارت لجندری رایگان برای شما باشد.

توجه: به این نکات دقت کنید:

قبل از مرحله ۴ میتونید به مبارزه بپردازید.به هیچ وجه از جم برای باز کردن صندوق ها استفاده نکنید. دلیلش معلوم نیست ولی الگوریتم از طریق جم کار نمی کنه.تمام صندوق ها باید از یک آرنا دریافت شوند. پس سعی کنید به آرنا بعدی یا قبلی در طول این مدت نروید.

در پایان لازم است ذکر کنیم که تمام این ترفندها در حد حدس و گمان بوده و اگرچه برخی به این روش ها موفق به دریافت لجندری کارت کلش رویال شدند امّا هیچ اثبات قطعی وجود ندارد که این ترفندهای برای همیشه و یا همه ی افراد جوابگو باشد و لجندری کارت دریافت کنید. امّا در هر صورت تست هر یک از این روش ها هم ضرری نداشته و کمی کشیدن انتظار برای دریافت کارت لجندری را آسان تر می کند.

اگر شما هم ترفندی سراغ داری در کامنت های این پست مطرح نمایید تا باقی دوستان از آن استفاده نمایند.

firstclash.blog.ir