22323vgf

با شروع سال میلادی جدید ، وقت اون رسیده تا یکبار دیگه مپ های این ماه رو که از نظر کاربران بهترین بودند رو برای شما کاربران همیشگی ایرانکلش جمع آوری نماییم . لازم به ذکر است که این مپ ها ، بهترین های فارمینگ و وار بوده اند و بیشترین سرچ را از سوی کاربران داشته اند!!

*** بهترین مپ های فارمینگ و وار تان هال 8 ***

** مپ فارمینگ تان هال 8 (تروفی) **

این مپ یکی از بهترین مپ های تان هال 8 در زمینه محافظت از منابع و همچنین جمع آوری کاپ میباشد چراکه با وجود فاصله کم دفاعی ها از یکدیگر ، حریف به سختی میتواند آنها را درهم بشکند و تمامی بیس را نابود سازد!

th8-farming-base-january-2017** مپ وار تان هال 8 **

در بیشتر اوقات مپ های به هم ریخته و نامرتب بهترین نتیجه را در وار میدهند و ایبنار نیز قصد معرفی یکی از بهترین مپ های نامنظم رو داریم که دفاع بسیار عالی در مقابل استراتژی های هوگ ، گولم هوگ و همچنین گولم والکری هوگ از خود نشان داده است و در حقیقت رمز موفقیت این مپ ، عدم توانایی حریف در کنترل حرکت نیروهایش میباشد!!

th8-trophy-war-base-january-2017-1

*** بهترین مپ های فارمینگ و وار تان هال 9 ***

** مپ فارمینگ تان هال 9 (تروفی) **

تمرکز این مپ فارمینگ بر روی حفاظت از دارک اکسیر شماست و همین موضوع ، رسیدن دشمن را به مرکز بسیار دشوار میسازد؛ بنابریاین میتوان از این مپ به عنوان یکی از بهترین مپ های تروفی نیز یاد کرد. اما علاوه بر آن ، این مپ با وجود چینش بسیار عالی دفاعی ها میتواند بیس بسیار خوبی برای حفاظت از دیگر منابع نیز باشد!!

th9-farming-base-january-2017** مپ وار تان هال 9 **

این مپ از بهترین های آنتی سه استار میباشد که با چینش بسیار عالی تسلاها و تله ها در مرکز بیس همراه است که درواقع دسترسی به مرکز بیس و عبور از آن را بسیار دشوار و تقریبا ناممکن میسازد. البته لازم به ذکر است که برای کسب بهترین نتیجه ، لول بالای تسلاهای شما بسیار مهم است!!

th9-trophy-war-base-january-2017

*** بهترین مپ های فارمینگ و وار تان هال 10 ***

** مپ فارمینگ تان هال 10 (تروفی) **

همانطور که از ظاهر این مپ نیز میتوان فهمید ، دستیابی به منابع دارک اکسیر در این مپ بسیار کار دشوار و ناممکنی است. علاوه بر آن ، به لطف چینش بسیار هوشمندانه دفاعی ها ، این مپ یکی از بهترین مپ های آنتی سه استار میباشد!!

توجه : ممکن است ظاهر سازه های این مپ مطعلق به تان هال 11 باشد اما در حقیقت این مپ مطعلق به تان هال 10 بوده و از نظر تعداد ساختمان ها و طراحی کاملا با آن هماهنگ است!!

th10-farming-base-january-2017** مپ وار تان هال 10 **

این مپ یکی از بهترین های وار برای تان هال 10 از نظر ایرانکلش میباشد! طراحی هوشمندانه تله ها و همچنین جایگذاری مناطق مرده در بیس ، این مپ را به یکی از مرگبار ترین مپ های وار تان هال 10 تبدیل کرده است.

th10-trophy-war-base-january-2017

*** بهترین مپ های فارمینگ و وار تان هال 11 ***

** مپ فارمینگ تان هال 11 (تروفی) **

باتوجه به معرفی هیروهای لول 45 در تان هال 11 ، این مپ میتواند یکی از بهترین ها برای جمع آوری کاپ و همچنین محافظت از دارک اکسیر باشد. اگر شما هم به دنبال جمع آوری دارک برای ارتقای هیروهایتان هستید ، این مپ را به شما پیشنهاد میکنیم!!

th11-farming-base-january-2017** مپ وار تان هال 11 **

تقریبا میتوان گفت که این مپ بصورت اختصاصی برای مقابله با استراتژی لاوا و بالون ساخته و طراحی شده است. از طرفی ، طراحی باز و پراکنده این مپ ، کار را برای دشمن بمنظور نابودی کل بیس بسیار سخت و دشوار میسازد!!

th11-trophy-war-base-january-2017